My Powder Pink

blog rosa cipria

ANIMALIER: NEW TREND 2018/2019

IT Ciao ragazze,

è si ormai lo sanno tutti, il nuovo trend autunno/inverno è l’animalier! Che ne pensate? Vi piace questa stampa? A me si ma a piccole dosi. Da piccola odiavo l’animalier ma con il tempo ho imparato ad apprezzarlo e devo dire che oggi non mi dispiace per niente, ma sempre con moderazione!

Ecco perché voglio proporvi una cosa diversa, non il solito look maculato, ma una nail art a tema animalier!

Ho deciso di utilizzare come colore di base un bel rosso, una nuance sicuramente autunnale, e ho realizzato una piccola nail art con stampa animalier sull’anulare e sul mignolo. Che ve ne pare?

Qualche anno fa questo tipo di nail art, maculato e zebrato soprattutto, andavano tantissimo. Con il tempo sono state abbandonate perché considerate un po’ “tamarre”, ma sono sicura che l’animalier tornerà alla ribalta anche sulle unghie. Io intanto ve lo propongo in questa piccola nail art, fatemi sapere cosa ne pensate! Baci

 

EN Hi girls,

it is now everyone knows, the new autumn / winter trend is the animalier! What do you think? Do you like this print? Yes, but in small doses. As a child I hated animalier but over time I learned to appreciate it and I must say that today I do not mind at all, but always in moderation!

That’s why I want to offer you something different, not the usual spotted look, but an animal-themed nail art!

I decided to use as a base color a beautiful red, a shade certainly autumn, and I made a small nail art with animal print on the ring and on the little finger. What do you think?

A few years ago this type of nail art, spotted and striped especially, they went a lot. Over time they have been abandoned because they are considered a little “tamarre”, but I am sure that the animalier will return to the limelight also on the nails. In the meantime I propose it to you in this little nail art, let me know what you think! Kisses

dsc_0094

Pin It on Pinterest

Share This